Kazu da trebas vjerovati u sebe da bi uspio.. Kazu da trebas nekad odlucivati glavom a ne srcem, poslusati savjet starijih i pogaziti ponos..Kazu i to da je nekad pametnije presutiti nego izgovoriti sve ono sto ti je na umu.. Ali nisu rekli kako boli kada nisi kraj mene..Nisu rekli kakav je osjecaj znati da disemo pod istim nebom, gledamo istu paletu boja..koracamo po istoj zemljinoj kori a nismo zajedno. Nisu mi rekli kako su teske besane noci u kojima me ne drzi tvoja ruka.. Nisu mi rekli ni to da je dodir tvojih usana tako blag da otklanja sve brige i probleme.. Nisu mi rekli ni to da ce mi biti jako tesko izdrzati sve prepreke koje su pred nama.. Kao sto mi nisu rekli da cu se osjecati ovako voljenom , i da cu voljeti cijelim srcem..
Mislila sam ja da volim i prije njega..Jesam, stvarno jesam.Priznajem.Davala sam cijelu sebe.. ulagala i vise nego je trebalo.. Ali nikada ovako.. Nikada na ovakav nacin.. Potpuno drugaciji i nadasve.. nekako.. bolji.. Sretnija sam.. Jesam. I pored svih nedaca koje zivot nize pred mojim ocima nekako uspjevam ostati jaka.. Nekako me tvoja ljubav odrzi da ne skocim u provaliju kada sam i na samom rubu da skocim.. Nekako me tvoja ljubav usmjeri na pravi put, pokaze mi svijetlost kada upadnem u najvecu tminu.. I zahvalna sam. I recite vi meni ..Kako da se ponasam lose prema nekome ko me voli cijelim srcem? Kako da povrijedim nekoga ko me tako bezuslovno voli? Nekog ko se bori za mene i nasu vezu? Kako? Ne mogu.. covjek sam..

Komentariši